HASNU FORUM
Sila daftar untuk mendapat akses yang penuh. Bersama-sama berkongsi pengetahuan dan SELAMAT BERFORUM.


RPT, RPH, HSP, Software, Tools, MP3, Movie, Game
 
HomePortalFAQSearchRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» DVDFab 8 Qt v8.2.0.5 Including Crack
Fri Aug 24, 2012 6:16 pm by Admin

» Cara Nak Buka ThePirateBay
Thu Aug 09, 2012 10:01 pm by Admin

» FAKTA ASAS
Mon Jul 23, 2012 11:47 pm by Admin

» DIAGNOSTIC TEST - Mathematics Year 6
Mon Jul 23, 2012 11:37 pm by Admin

» Latih Tubi MT UPSR
Mon Jul 23, 2012 11:03 pm by Admin

» Avacs Live Chat
Mon Jun 11, 2012 9:09 pm by not

» Analisis Kertas Soalan UPSR
Wed Feb 29, 2012 6:52 pm by Admin

» K-Lite Codec Pack 7.20 (Full)
Thu Jul 14, 2011 6:32 pm by Admin

» Percubaan UPSR 2009 MTK 2 Sabah
Thu Feb 17, 2011 11:44 pm by eastdust

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum


Share | 
 

 Senyum – Malique & Najwa

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ratuku1
Can Admin
Can Admin


Posts : 9
Join date : 26/11/2010

PostSubject: Senyum – Malique & Najwa   Sat Nov 27, 2010 12:08 am

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit


Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse

Senyum Smile
Back to top Go down
 
Senyum – Malique & Najwa
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
HASNU FORUM :: Hiburan :: Lirik Lagu-
Jump to: